مرجع آموزشی مادران باردار

با تهوع صبحگاهی در دوران بارداری چه کنیم ؟

هنگامی که باردار هستید و دچار تهوع صبحگاهی شده‌اید، آخرین چیزی که ممکن است به فکر انجام دادن آن بیفتید، غذاخوردن است. اما ادامه دادن به غذا خوردن برای شما و جنین‌تان مهم است. انجمن بارداری آمریکا این غذاها را برای کمک به تخفیف به تهوع صحبگاهی پیشنهاد می‌کند:

*غذاهایی که می‌توان به صورت سرد مصرف کرد، از جمله ساندویچ‌های سرد، سبزی‌ها و میوه‌های خام مانند لیمو یا زنجبیل تازه یا سالاد سرد. از سس‌ها، چاشنی‌ها و ادویه اجتناب کنید.

*غذاهایی که خیلی ادویه‌دار یا طعم‌دار نیستند، مانند سوپ‌های یا آبگوشت‌های ساده، یا سیب‌زمینی آب‌پز ساده.
 
*بیسکویت شور و چوب شور.

* ژله و بستنی یخی.

* چای نعناع.
 

این مطلب در تاریخ دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ارسال شده است .
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت محفوظ می باشد .